Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Notícies

L’Ajuntament de Sarroca de Lleida per Sant Jordi, la nostra festa local, vol organitzar un concurs de dibuix infantil.

Aquest any no hi haurà parada de roses per Sant Jordi, però els joves de Sarroca les repartiran per les cases.

Els nens i nenes de l'escola La Roca el dia 29 d'octubre a partir de les 17h cel·lebrarem la Castanyada!

Dissabte 14 de maig a les 11:30h es prepararà una zona de joc lliure per infants de 0 a 2 anys a la Llar d'Infants de Sarroca de Lleida. Si voleu assistir-hi, us podeu apuntar a l'ajuntament durant el matí o enviant un correu a ajuntament.sarroca@gmail.com

Us presentem el programa de la Festa Major d'agost 2022 a Sarroca de Lleida. Esperem que us agradi i que tothom passi una bona Festa Major!